صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

دانلود آهنگ شاد چینه چینه دامنت - امید جهان

چینه چینه دامنت تورو جونه مادرت اینجوری بیرون نیا می دزدنت 

نازی نازی نازی والا - مال خودومی ایشالا

دانلود این آهنگ

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 23 شهریور 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن آهنگهتون
مرسی
من تازه با سایت شما اشنا شدم

محمد 23 شهریور 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن آهنگهاتون
مرسی
من تازه با سایت شما اشنا شدم

هدی 1 آذر 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

مرسی خیلی وقت بود دنباله این آهنگ بودم ولی اسمشو نمیدونستم بازم مرسییییی

سمیرا 25 آذر 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

بابا من طرفتار پروپا قرص خودت و سایتتم دمت گرم کلی با این آهنگ رقصیدم وکیف کردم.خسته نباشید.

علیرضا 4 مهر 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

بابا ایول خیلی با حال بود

غعت 13 مهر 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد