صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی - همه دنیام تویی

آهنگ زیبای علیرضا طلیسچی - همه دنیام تویی  

کسی که با تو باشه همه چی داره 

تمومه زندگیشو با تو خوشبخته 

براش هیچی تو دنیا غیر ممکن نیست 

فقط ندیدنت براش یکم سخته... 

کسی که باتو باشه کم نمیاره 

باتو همیشه روی اوج میمونه 

کنار تو یه دنیا دلخوشی داره 

.....

ادامه مطلب ...

امیرسام آهنگ وقتی تو پیشمی

امیرسام آهنگ وقتی تو پیشمی 

ادامه مطلب ...

موجی ام جی - آرمین بستکی آهنگ عشق من

موجی ام جی - آرمین بستکی آهنگ عشق من 

ادامه مطلب ...

آهنگ بگو آره از تورج یگانه

 آهنگ بگو آره از تورج یگانه

ادامه مطلب ...

محمد یاوری آهنگ بزارید برم من

محمد یاوری آهنگ بزارید برم من 

ادامه مطلب ...

امید جهان آهنگ عشق من

امید جهان آهنگ عشق منی 

از چشمای نازت میگیرم آرامش 

از دلت ممنونم به من عشقو داده 

دنیای من با تو چیزی کم نداره 

دستامو بگیر که دلم بی قراره 

بگو که میمونی همیشه کنارم 

مگه نمیدونی چقد دوست دارم ...  

ادامه مطلب ...

وحید ناصح آهنگ دورت بگردم

وحید ناصح آهنگ دورت بگردم 

ادامه مطلب ...

آهنگ شاد آذری ارکستری - فرهاد حسنلو

آهنگ های زیبا و شاد آذری ارکستری - با اجرای زیبای فرهاد حسنلو 

ادامه مطلب ...

آهنگ حالا که هستی از هادی کولیوند

 آهنگ زیبا و بندی حالا که هستی از هادی کولیوند

ادامه مطلب ...

آهنگ دیوونتم از پویا

آهنگ زیبای دیوونتم از پویا 

دلم برات تنگه مگه قلب تو از سنگه 

بی تو رویاهام آخه همیشه بی رنگه 

دیوونتم دیوونتم دیوونه تر کن منو 

وقتی که دلتنگم شدی زودی خبر کن منو... 

ادامه مطلب ...

آهنگ رعنا - این دنگه سر - از آرش پیشتاز

آهنگ این دنگه سر از آرش پیشتاز 

آهنگ بسیار زیبا و شاد شمالی رعنا 

ادامه مطلب ...

آهنگ نفسم تویی تو - افشین آذری

آهنگ زیبای نفسم تویی تو - افشین آذری و وحید حرمتی 

ادامه مطلب ...

امین فیاض آهنگ میدونی که میخوامت

امین فیاض آهنگ شاد میدونی که عاشق تو منم

تورو دوست دارم - روزو شب بیمارم

به تو و این عشقت - روز و شب میبالم

میدونی که عاشق تو منم - میدونی که با تو من میمونم هر لحظه

بدون تو من نمیتونم

میدونی که میمیرم

میدونی که می سوزم

نباشی تنها میمونم ...

ادامه مطلب ...

آهنگ ارکستری - فرهاد حسنلو

2 تا آهنگ بسیار شاد از فرهاد حسنلو   ( دل زده ام به دریا و محراب) 

خوبیه  آهنگ های ارکستری اینه که حال و هوای عروسی دارن 

ادامه مطلب ...

آهنگ شاد از السید و فرزاد

آهنگ میخوام باهام برقصی از السید و فرزاد 

ادامه مطلب ...

آهنگ بندری قول بده قالم نزاری از امید جهان

آهنگ شاد قول بده قالم نذاری از امید جهان 

 

 

ادامه مطلب ...

آهنگ بی کلام بادا بادا مبارک بادا

آهنگ زیبای بیکلام برای شروع عروسی  

بادا بادا مبارک بادا... 

(ارسالی از دوست عزیز کیارش) 

ادامه مطلب ...

آهنگ شاد از تو نمیگذرم از فرامرز

 آهنگ ترکی فارسی از تو نمیگذرم از فرامرز و افشین آذری

اگه از تو بگذرم دل من خون می باره  

میدونی بدون تو دلم آروم نداره 

اگه از تو بگذرم دل من زود میمیرم 

میدونی این دل من با تو آروم میگیره 

از خودم بگذرمم از تو نمیگذرم 

ازدلم بگذرمم از تو من نمیگذرم 

عمرا از عشق تو من نمیگذرم 

 

آنادیلی آرزولارام هر زمان قارا باغ 

دانیشان دیل دوداغا تار کمان قاراباغ... 

دانلود این آهنگ 1

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ شاد گلنار از صدرالدین

آهنگ شاد گلنار از صدرالدین 

گل سرخ خونه میشه بی تو پرپر 

دل مجنون من میشه زیرو زبر 

میشینم کنار در خونه ی تو  

که بیای دوباره ببینم روی تو 

گلنارم گلنار 

تاج سرم گلنار 

از برای تو دل بیقرارم یار ...  

ادامه مطلب ...

آهنگ ارکستری شاد از بهنام

آهنگ طناز سعید که به صورت ارکستری خونده شده 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ گلچین شاد عروسی

رمیکس چند آهنگ شاد   

هدیه سایت عروسی به همراهان همیشگی . البته اگر نظر بدین خوشحالتر میشم

ادامه مطلب ...

امین فیاض آهنگ امون از دست تو

آهنگ ترکی فارسی امین فیاض با نام امون از دست تو 

دلمو بر می زنی با چشو ابروی سیات

واسه من ناز می کنی میدونی که میمیرم برات 

نمیزارم کسی دستاشو تو دستات بزاره 

می میرم من واسه چشمات آخه میمرم برات ... 

ادامه مطلب ...

آهنگ بندری - ازکی شنیدی

آهنگ زیبای کیوان با نام از کی شنیدی 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ شاد برای ماشین

دانلود آهنگ  We Need Dance از مسرت و علی کیا

مصرت 

ادامه مطلب ...