صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

آهنگ شاد از تو نمیگذرم از فرامرز

 آهنگ ترکی فارسی از تو نمیگذرم از فرامرز و افشین آذری

اگه از تو بگذرم دل من خون می باره  

میدونی بدون تو دلم آروم نداره 

اگه از تو بگذرم دل من زود میمیرم 

میدونی این دل من با تو آروم میگیره 

از خودم بگذرمم از تو نمیگذرم 

ازدلم بگذرمم از تو من نمیگذرم 

عمرا از عشق تو من نمیگذرم 

 

آنادیلی آرزولارام هر زمان قارا باغ 

دانیشان دیل دوداغا تار کمان قاراباغ... 

دانلود این آهنگ 1

دانلود این آهنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
ژاله 23 شهریور 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام من ازاین اهنگ خوشم میاد میشه بگین چطور دانلودش کنم؟ممنون میشم بگید.

الی 3 آبان 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد