صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

صدا باز

قال رسول الله: اَلنِّکاحُ سُنَّتِی فَمَن رَغِبَ عَن سُنَّتیِ فَلَیس مِنّی

آهنگ شب پیوند

آهنگ زیبای شب پیوند از مونا

امشب شب پیوند دو کفتر سپیده . ماه دوماده ما ، بله رو از عروس شنیده....

...

با هم بخونید مبارکا باد جشن عسلک با ماه دوماده شاخ شمشاد ...

دانلود این آهنگ
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1 فروردین 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

ممنون بیست بود خوشحال شدم تو حس رفتم

میلاد 14 اردیبهشت 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

آقا بابت این آهنگ مرسی داری دمت گرم آقایی

مهدیه 5 شهریور 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

آقا خیلی ممنون
خیلی وقته که دنبال این آهنگ بودم.
عالی بود.............مرسی

hg 30 شهریور 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

من نتونستم دانلود کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد